Kızlar montessori yatağımız var. Her yanı kapalı ama bi açık kapı kısmı var. Orayı istersem kapayabilirim ama kaparsam benim kız üstünden atlar %100 . Gece de hala uyanıyor. Bazen sıkıntıdan bazen acıktıgından bazen diş agrısından vs. 16 aylığız. Döne döne yatmayı seviyor ve artık park beşikte de buyüzden rahat yatamıyor. Siz montessoriye ne zaman geçtiniz?