Bendede vardı 9 cm di aşırı derecede ağrım vardı ağrı kesici etkisi geçince kivranmaya başlıyordum bekardım. Doktor ameliyat direk çok büyük ama bekarsin yumurta rezervlerine zarar verir dedi ameliyat yapmadı ilaç tedavisi yanıt vermezse yaparız dedi ilaç visanneye başladı ilaçla küçülmeye başladı. 3 sene visanne kullandım düzenli başlarda adet görüyordum duzensizdi ama görüyordum visanneyi kullandıkça adet görmemeye başladım aylarca adet görmedim, resmen durmuştu görmüyordum evlendim bu sefer iki haftaya bir adet oluyordum doktora sorduğumda evet adetini visanne de kistte çok etkiler ama kistin verdiği zarar daha büyük sabretcen yapacak yok dedi sabrettim ve 3 sene sonunda kist tamamen yok oldu ilacı bıraktım adetim düzene girdi bu arada evlenmiştim bir kaç ay sonra da hamile kaldım. Benimki böyle geçti ama çok zordu 3 sene ilaç kullanmak geçmiş olsun hepinize inşallah sizinde yok olur. 🌼