Bankaya para yatırıp üzerinden para kazanmak faize giriyormu? Biraz birikintimiz vardı araba alacaktık fakat şuan için araba almaktan vazgeçtik. Eşimde parayı bankaya koyalım diyor. Aylik 30 bin liraya 500 TL ödeme yapılıyormuş. Benimde pek kafama yatmadı. Faize girer die düşündüm ama yanlış mı düşünüyorum bilemedim. Bana Bi fikir verirmisiniz lütfen 🙏