HBNE 1Ana2Evlat pazartesi yaptırdım daha.iki bacaktan iğne bir de ağıza damla şeklinde üç tane.açıkçası bizde ateş yapmadı ama ben ilk gün öğlen aşıyı yaptırıp ikindi vakti bir ölçek calpol verdim.huzursuzluk bile yaşamadık
Tuba_engn 1Ana2Evlat Aşı zaten devam aşısı. Bence tamamen bebekle alakalı. 17 aydayız Ve 2 ay var. Şuana kadar şükür hiç ateş yaşamadık. Ama huzursuz oluyor o gün keyifsiz Trip geçiriyoruz. En kötüsü kontrol sonrası anne ve baba hariçi kimsenin dokunmasına izin vermiyor bir kaç gün. Muayene 🧐 ederken ağladığı için.
Merve4694 İki tane bacağa bi tane de ağzdan verdi.Daha önceki aşılsrımızda hiç sıkıntı yaşamadık ama bu ağır geldi. Bacağı şişti kızarıklar oluştu alerji gibi doktor normal dedi şimdi geçti çok şükür.Hafif atlatırsnız inş.çocuktan çocuğa değişiyor.