10 aylık 7 günlüğüz. 8,5 kilo. 9.aydan beri bi diş meselemiz var üst 3. Ve 4. Patladı derken altlarda şişti beyazlık gözüküyor ateş yapıyor hep. Herneyse 9.aydan beri bir iştahsız nerdeyse hiçbişey yemek istemiyor ama emiyor. Kontrole gittik hiç kilo almamış bu 1 ayda. 3-4 gündür ateşi de var. Dünden beri ağzına lokma sokmuyor özellikle pütürlü bişey verirsem öğürüp kusuyor. Tüm bunlar normal mi bilmiyorum diş tüm bunları yapar mı hiç böyle bir bebek değildi 🥹