Merhaba hanımlar. Bişy sorucam ben 16 ay adet olmadım. Ve ramazanda adet oldum uzun sürdü. Aclıkdan hormonlardan felan dıye dusundum. Fakat ıkı aydırda bitmeyen adet ve sancılarm var. Beebgm 18 aylık. Emiyor. Bır hafta adet oluyorum sonra temizleniyor bes gun sonra tekrar damla seklinde kana ıkı gun ucgun suruyor sonra bitiyor tekrar. Bu adetmi ara kanamamı emzırdıgmden mı. Spiral var ondan mı blmıyorm ama spiral bır yldr var oyle bır sıkıntım yokdu. Spiral kaymada kanama oluyormu. Ne yapmam lazm