Kızlar oğlum 13 aylık olacak . 10 aylıkken yürüdü . Fakat her görenin dikkatini çeken bi sorun var yürüyor çok güzel ama bacakları ayrık duruyor oğlumun . İki bacağı birleştirdiğimde arasında böyle s şeklinde bi ayrıklık söz konusu . Çocuk doktoruna götürdüm d vitamini eksikliğinden olabilir dedi . Zaten düzenli vermemiştim . Bıngıldağı erken kapanıyor diye . Tahlil istedi fakat bi ton ücret cıktı 800 900 lira kadar bi kaç yere sordum onlarda öyle dedi . D vitamini değerine falan bakıcaklar halbuki . Neyse ortopediye götürmeli miyim . Yoksa önce bu tahlilleri yaptırayım mı . Devlet Hastanesi’nde cocuk doktorundan randevu buldum . Oraya götürsem kağıdı da götürsem bu tahlilleri orda da yaparlar mı . Kafama cok takıldı bu bacak yapısı . Vitamini eksik değilse bile düzelir mi acaba zamanla . Çok üzüyor bu durum beni ..