Esmanur58 Grip olmuşum hapşıryorm boğazm da agryo acaba bebeğime geçer mi emzirirken süttden 1 aylık bebeğim daha
birmelekannesiiiiii Esmanur58 sütten bebeğe geçmez ama emzirirken alırken maske takin nefesten geçiyor çünkü mümkünse evi sürekli havalandırın çok geçmiş olsun 🌸
BeyzaN77 Esmanur58 sütten geçmez tabiki .. kovid olanlar bile bebeğini emziriyor bulasmiyor canm Rabbimin nimeti emzirdgn süt o kadar korunaklı ki bebise geçmiyor , ama mutlaka maske tak çok çabuk kapıyolar nefesten temastan dikkat et
rua_da_senhora_das_verdades Esmanur58 Emzirdiğiniz için hastalık geçmez. Şifası geçer. Çünkü vücudunuz antikor üretiyor ve bu antikorlar sütle beraber bebeğe de geçiyor. Sarımsak dilimleyip yutmanızı tavsiye ederim bu arada. Geçmiş olsun..
Serra555 Esmanur58 bende grıp olmustum bebegıme hıcbırsey olmadı emzırmeyı sakın bırakmayın. Hasta oldgmZda sutte daha fazla antıkor gelısıyormus. Merk etmeyın
gizem19_ Canım benim bebeğim de 1 aylık bende nezle oldum bogazım agrıyor burnum akıyor 3 gündür bebeğimi alacağımda emzirirken yanına hep maskeyle yanaşıyorum Allah’a şükğr birşey olmadı
Esmanur58 Serra555 maske takıyorum m emzrirkn normalde 20 dakika dururdu memede bugün yarım saati geçkin durdu geçmez inşallah çok dikkat etmye çalşyorm