Filizp Kızlar 2 aylık bebeğim kucağımdan düştü kafası şişti 1 gece hastanede kaldık 2 kez tomografi çekildi doktor bir şey yok normal hayatınıza devam edebilirsiniz dedi ama içimden çıkmıyor korkuyorum başına böyle bir durum gelen var mı?
minnosanne0 Filizp ben bebek arabasını kaydırıp düşürmüştüm ama bizim öyle şişlik hastanelik bi şeyimiz olmadı çok ağladı içim içimi yedi bişey olduysa diye çok korktum üzüldüm hala unutamıyorum.