Kubra-34 acıktığında eline ekmek ver, 😅 ben 9 aylık olana kadar hep ekmek verdim,fırından yeni çıkmış tam buğday sarı buğday ekmeği,bi de elinde ekmekle parka vs gittikmiydi, patlamış mısır niyetine, bayıla bayıla ekmek yerdi 😅
Şimdi 17 aylık ne yeme problemi ne de yutma problemi hiç biri yok çok şükür.Herşeyi yiyebiliyor.