Mahiye_nur Merhaba kızım bir yaşına girecek ve yediği şeyler çok kısıtlı iştahı hiç yok ne yapmam lazım üzülüyorum sadece sevdiği yayla çorbası muz ve şehriye çorbası sizin de bebesi öyle olan var mı
Yamanikomm Mahiye_nur yine sizin bebeniz onlsri yiyomus benimki 14 aylik abartmiyorum t 4 sydir resmen ac geziyor 🤣 sadece meyve yiyo bebem ben cok sicK bir yerdeyim ona baglayip kendimi avutuyorum🤣
Ayazinannesiseyda Mahiye_nur karadut ve keçiboynuzu özü bizde işe yarıyor cok şükür benimki de istahsizdi bunları düzenli her sabah aç karns vririrm
Yamanikomm Ayazinannesiseyda simdi cok sicak oldugu icin ustelemiyorum dahada 14 aylik diye hic o karadut ozlerine vs girismedim ama eger kisa boyle girerse doktor takviyesi isticem