Aliasafdyl Enfeksiyon olabilir yüksek ihtimalle. Ben her lavaboya gittiğimde once temiz bir pamukla siler sonra pansuman yapardim ve birkaç günde tertemiz oldu ağrısı da kalmadı, oyke ki doktorum da cok şaşırmıştı bu kadarına. Sendeki muhtemelen enfeksiyon ve kesinlikle doktora gitmen gerek, o bölge riskli ve bakteriye çok açık bir bölge çünkü.