Bebeğim 3 aylık. Kanguru aldık. Sizce erken mi kanguru için ya da kullanmalı mıyım? Şimdiye kadar hiç dışarı çıkmadık yeni çıkacağız hep hastaneye pusette gittik geldik. Kanguruda ya da bebek arabasında dışarı çıkardığımda nasil giydirmeliyim? Bebek patiği ya da ayakkabı giydirmeli miyim ayakları üşümesin diye?