papatya09_ 6 aylık oğlum 3 yasında kızım var hasta yapar diye korkuyorum açanlar varmı açan varsa kaçta calıstırıyosunuz nasıl giydiriyosunuz bebisleri
Deletedmon_65 papatya09_ Valla adana gibi bir yerde yaşamama rağmen hala açamadım bebeğim 3 aylık zibin giydiriyorum hep