Arkadaşlar bebeğim 41 günlük ilk ay sadece anne sütü aldı ama sütüm yeterli gelmediği için 1 ayda 500 gram almıstı doktorum mama vermemi söyledi her emzirmeden sonra 30 ml böyle olunca doyup doymadıgını anlayamadıgım için bi sefer mama bir sefer meme şeklinde yapıyorum mama verince 60 ml veriyordum ama bitince aglıyor oglum biraz önce ilk defa deneyim 90 ml içecek mi dedim içemez diye düşündüm hepsini içti oglum sizce bu 90 ml fazla gelmiş midir bir şey olur mu yaa ? Sabahtan beri meme verdim ama sanki cok sütüm yok gibiydi ondan mı hepsini içti acaba