Selam herkeze, kizim 8 haftalik olcak ve son iki üc gündür cok agliyor gazi var ama cikaramiyor eskiden altindan cok gaz cikarirdi rahatlardi simdi fazla gaz cikarmiyor ve kakasinida fazla yapamiyor yapinca cok rahatliyor ama zor yapiyor cok agliyor memedede agliyor bu yüzden. Emziriyorum mama kullanmiyorum. Sizin kullandiginiz en iyi gaz damlasi hangisi? Faydasini gördünüzmü?😔😔😔