Hayal0101 bizde raporlu mama kullanıyoruz süt alerjisi ve çoklu gıda alerjisi için şikayetlerimiz 1 haftada yok oldu ama kilo aldırmadı maalesef şuan kızım 14aylık maalesef ek gıdalar sayesinde toparladım mama sadece gazı ve diğer şikayetlerimizi kesti.