Ek gıdaya başladık tadımların ilk haftasından sonra kaşığı görünce ağzını açmıyo artık meyve bile istemiyo. Dün kayısıyı ikiye bölüp öyle yedirdim kaşıksız ama kaşıkla yemiyo. Kaşık reddi nasıl geçecek bilmiyorum 6.ayın sonuna geldik hiç bi şey yemek istemiyo ağzını kapatıyo. Blw yapsam yer mi acaba ama çorbayı mamaları nasıl yiyecek ki kaşıksız? Bi de etraf çok batınca pek tahammül edemiyorum galiba. Sizce ne yapmalıyım