OykuAlya bu sorunu her amne yaşıyodur kimi daha uzun süre kimi daha kısa süre bende ilk emziremedim meme ucum yoktu hiç bebek tutamıyodu sonra sağmaya çalıştım sütüm çok azdı neredeyse damla damla geliyodu ama çocuğu çevredeki illde emzir illede emzir diyenler yüzünden aç bırakmışız bizimde sarılığımız çıktı , hastaneye yatacak kadar değildi ama ödüm koptu resmen mecbur mamaya başladık şimdi hem mama hem anne sütü veriyorum sağıp valla kendi içim nasıl rahat ediyosa öyle yapıyorum yeterki doysun