Miran47 3-4 aylık oldu mu belli bir düzene alıştırrsnz, şu an sallama ise yaramayabilir, daha çok küçük, lütfen sabırlı olun, sizin sevginiz ve şefkatinize çok ihtiyacı var ve güven duyması şart. Çok ürkek olabiliyorlar, kendileri ifade edecekleri tek şey ağlamak. Duş aldırır, sohbet edin, gece gündüz daha belli değil, gözlemleyin, aynı saatlerde uyutmaya çalışın veya sakin bir yer ayarlayın. Benm bebeğim de 2.5 aylık ay sonu 3 aylik olacak. Gündüz sürekli kucağımda gündüz uykumuz yok neredeyse, bazen kolum kopacak gibi oluyor, ayrıca 19 aylık bı kızım daha var. Huzursz iseler bir sıkıntıları vardır. Kaka yapamıyor, aç veya hava sıcak. Ortamda çok gürültü var, ve seslerden korkuyor, bende duruyyr sadece. Kucağımda sakin sakin nini söylüyorum, koridor serin gidip geliyorum, uyukluyor. Bu süreçlerin geçici olduğu düşünerek sabırlı oluyorum ve sevgimi gösteriyorum. Diğer türlü vicdanm beni çok rahatsz ediyor, küçük bebek niye uyumuyorsun uyu iş yapacam mı diyeyim. İnan ev işi yapilir bırakın dağınık kalsın, bebeğiniz bu ilk yıl çok çok önemli.