Merhabalar hanımlar,
Ikizlerim 1 yanındalar fakat ileri derece prematureler (24 haftalik) su an 9 aylik gibiler yeni emeklemeye başladılar 2-3 gündür bi oglum diğerinin üstüne çıkıyor ve yüzüne ağzına gözüne vuruyor odalarına çit kurdum belli bi alandalar (2.5 yasinda bi oglum daha var evde emeklerken ezer vs diye korktuğum için citlere koyuyorum ) bu alandan çıkaramam citleri ayılabilirim fakat ayirirsam ikiz oldukları için bir arada buyumeyecekler diye bi his oluşuyor içim almıyor ayirmassam dövülen oglum cok mazlum surekli bu halde olacak ne yapacağımı şaşırdım ayırmak mantıklı geliyor fakat ileriye dönük problem yaratabilir mi acaba durumlar ileride daha kötü olur mu su andan buna karşı koyması gerektiğini mi öğrenmeli, bir oynamayı öğrenmeleri gerekli mi vs vs aklımda çok fazla deli sorular var fakat bu gun oğlumun dudağı kanadigi için jesin bi sey yapmam gerekiyor diye de düşünüyorum umarım anlatabilmisimdir siz olsanız ne yapardınız. Bu arada bundan öncesinde aksama kadar bana asla ihtiyaç duymazlardı ikisi cok guzel oyun oynarlardi ne olduysa su son günlerde oldu