Nazay17 1 ay aşısı doğduğunda yapılan asisinin 2.dozu genellikle bir yan etkisi olmuyo belki huysuzlanabilir, fakat 2 ay aşısının yan etkileri oluyo 2 bacaktan 1 koldan iğne oluyo koldan olan iğne verem asisi o ağır gelebilir bebislere dün benim kızım oldu ateş yapmadı şükürler olsun ama çok halsiz ve bitkindi kısa sürede topladı şükürler olsun.