Kızlar merhaba, oğlum 19 ay8 günlük biraz geç yürüdü şuan kendiliğinden oturduğu yerden kalkamiyor ellerini koyuyor popoyu kaldırmaya çalışıyor ih ih diye ama olmuyor biz destekleyip nasıl kalkacagini gösteriyoruz hep ama henüz kendi kendine olmadı normal mi bu? Böyle bişey yaşayan var mı nolur fikir verin daha nasıl destek olmalıyız