Slm1122 Kızlar geçen ay hastalandı oğlum antibiyotik kullandık 11 aylık bu arada sonrası kakasını sık yapar oldu pişiği iyileşmiyor artık sürekli kaka yapıyo biogai alsam işe yararmı sizce düzene girermi
Alperin_annesi Slm1122 kuzum benimde çok pişik oldu sudocrem iyi geldi. Birde her antibiyotik sonrası biogaia kullandım probiyotik. Daha bebeğim 1 aylık 🥹
Aryakus28 Slm1122 probiyotik kullanmanız gerekiyor çünkü antibiyotik bağırsaklardaki probiyotiklere zarar veriyor mutlaka doktorunuza danışın
Slm1122 Aryakus28 danıştım maflor plus kullan dedi ama bulamadım hiçbi eczanede bende biogai aldım umarım bu işe yarar