Han01 şuan 12 aylık ama 11 aylıkken ki düzenle aynıyız. Sabah öğlen akşam ve 2 kerede ara ögün veriyorum. Bir ara öğününde meyve ya da meyveli yogurt diger ara öğününde ise kraker veya kek ile ıhlamur cayı. Ara ögünlerini doyacak kadar yemiyor tabi yoksa ana ögününü az yiyor. Sadece uykuya gecislerde emiyor🤍