Ayse3695 Ee011 bende şimdi aynı olayla bir post actım bir haftadır olusup gecen morluklar oluyor bende de anlamadım ayagımda kolumda elımı verince de hafif agrı
Hande-ege Ee011 bana da oluyor vuramayacağım yerlerde oluyor kan dolaşım problemim var acaba ondan mı diye düşündük eşimle. Elimi değdirdiğim zaman hafif ağrıyor.
Ee011 Deletedmom_72 hayır kardeşimde bacağındaki morluklar ne dedim bi yere çarpmışsımdır dedi ama bugün gördük yine var
Ayse3695 Beyzaaa01 halsizım kulaklarım çınlıyor bazen agrı oluyor ayaklarımda başım agrıyor yarın randevu aldım kan verıcem
Ee011 Ayse3695 aslında bende de oluyo aşırı halsizlik uyku hali kalkınca başım dönüyo en son gittiğimde Demir depon boş demişti doktor bende de ara ara morluk oluyodu çarpmışsımdır diyodum
Ee011 Hande-ege evet aynı şekilde kardeşimde de oldu bende geçen kan verdim ama onu söylemeyi unuttum Demir depon boş demişti
Hande-ege Ee011 ondan mı dedi doktorlar emzirmiyorum da oğlum bıraktı emmeyi bende kan dolaşımdan dolayı oluyor sanıyordum. Çok geçmiş olsun.