Özel eğitim sınıfında 2 yıl öğretmenlik yaptım. Öncelikle şunu söylemek isterim. Otizim de erken tanı çok ama çok önemli kendinize inanın süreç biraz yavaş ilerliyor ama çocuğunuzda ki değişiklikleri görünce çok sevineceksiniz sabır gerektiren bir durum üzülmeyin sakın ☺️