Merhaba güzel anneler , benim oğlum 18 aylık ve emzik 2 numara kullanıyoruz artık bi emzik malum çiğnediği için maksimum 1 hafta sürüyor , yırtınca mecbur alıyoruz 😣 kaç kez bu yırtılmış artık ememezsin diyerek konuştum üzüldüm hatta baya abarttım ağladım ama bana mısın bile demedi emzik saati gelince aklına sürekli tıngır tıngır huzursuz keyifsiz mecburen aldık almaya devam ettik 🤷♀️ Sürekli bu durumdan sıkıldım çünkü artık 4 günde bi yırtmaya başladı dişlerimiz tamamlanmadı hala çıkan dişlerimiz var ne yapacağım anneler bana bi yol gösterin 🌸