Sun05 9+14 kızım birebir aynı. Çoğu zaman babaya da gitmek istemiyor. Kucağına alınca ağlayıp tekmeliyor, sürekli anne anne. Bir yandan hoşuma gidiyor bir yandan boğuluyorum. Wcye birlikte gidiyoruz 1aydir resmen birlikte uyuyoruz. Beşiğine yatırıyorum sabaha karşı bizimle yatıyor durmuyor. üstümde uyuyordu bu gece 🤦 geçici bir dönem diye düşünüyorum gerçi bende temas bağımlısıyım çok severim sarılmayı sokulmayi kucakta yatmayı belki bana çekmistir diye de düşünmüyor değilim 😂