ElaEliz Haftada ikizlerimi dogurdum. 19 gundur kuvozdeler. Sanirim 2 kg olduklarinda alacagiz. Ben hep yenidogan ve 0-3 ay 3-6 ay aldim zibinlarini. Simdi kara kara ne giydirecegim diye dusunuyorum. Birer adet premature takim aldim. Siz 2 kilo bebeklerinize kac ay kiyafet giydirdiniz? Komple prematüre kiyafet mi almaliyim? Dolabi yenilemeli miyim? Yardim eder misiniz🌸
emys2939 ElaEliz ben 33 haftada doğum yaptım ikizlerime biri kız biri erkek canım ben 0-3 aylık giydirdim 2 kiloydu ikiside ne olacak evde sonuçta büyük olsun birşey olmaz prematüre almana gerek yok bence öyle bir büyüyorlarki şuan 7 aylıklar 2 yaş giydiriyorum inan :)
kirmizibasliklikiz_ ElaEliz 31. Haftada dogum yaptim hic premature kiyafeti giydirmedim 0 3 giydirdim 😁 bide bana verdiklerinde 1800 gramdi biri siz dusunun 😁
Divayorgun ElaEliz o kadar hızlı büyüyorlarki hiç gerek yok dolabı yenilemeye. 2300 doğdu oğlum 0 3 giydirdim
Selinacr ElaEliz hep 0-3 ay giydirdim çok büyüklerdi ama ekstra almaya hiç gerek yok ikizler zaten masraflı oluyor başka ihtiyaçlarınızı karşılarsınız öylede büyüdüler 4.5 aylık oldular bile 🤭
ElaEliz emys2939 tesekkur ederim evet uzun sure evde olacagiz zaten ama icinde kaybolurlar mi diye dusunuyodum. Ama siz 0-3 giydirdiyseniz ben de giydiririm🥰
Ftmabilalxx ElaEliz biraz büyük olsun bişe olmaz 0-3 aylık giydir . Zaten çok çabuk büyücekler . Gerek yok bnce masrafa
2maviboncuk ElaEliz 2.300doğdu bebeğim ben hep 3.6 ay aldım bi dönem bol oluyor ama o kadar hızlı büyüyorlarki bide bakıyorsun olmuyor bence prametüre takım alma
ikiz-erkek-annesi ElaEliz 0-3 yeterli olacaktır küçük bebekler daha hızlı büyüyorlar, hatta 3-6 ay ara dönemi bile çok almayın. Zaten yaza denk geliyor bol bol giysinler. Prematüre kıyafetleri aşırı küçük en fazla 2-3 defa giyerler.