Mis-55 benim kızım 8. ayda diş dönemi başladı, sürekli gece uyanır, 19 aylık oldu hâlâ uyanıyor, delirtmemek elde değil. Aç mı bir yeri mi ağrıyor deniyoruz yok iki üç defa uyanir mutlaka. Gündüz yoruyurz etkinlik yapıyoruz biraz işe yarıyor ama yine belli saatlerde uyanıyor, özelikle sabah ezanında. Uzun uyudugu zaman o gün aşırı yoruldu oynadığı zman oluyor. Her zaman da bir yere götüremem ki, ben bir yol bulamadım sorunu da anlayamadık. Diş çıkarıyor devam ediyor, artık diş demek istemiyorum.l🤯