Bebeğim 1 yaş 11 günlük geceleri inanılmaz derecede fazla uyanıyor tam bir meme bağımlısı oldu gece sürekli emdiği için sabah kahvaltıda yapmıyor zaten iştahlı bir çocuk değil dün ilk defa gece hiç emzirmedim 5 defa kalkan çocuk 15 defa kalktı benim için kabus gibi bir geceydi sürekli ağladı inletti ortalığı resmen su verdim uyutmaya çalıştım vs sabaha aç olduğu için çok güzel kahvaltısını yaptı bu gecede aynı şeyler başıma gelecek diye inanılmaz korkuyorum nasıl ilerlemem gerekiyor tecrübeli anneler varsa yardım bekliyorum