Kızlar selam.19 günlük bebeğim var.Ve bi kaç gündür burnu tıkanık doktora götürdük ciğerlerinde sorun yok falan dedi.Fizyolojik serum var.Onu sıkıyorum ama oda işe yaramıyor.Burun aspiratörüyle çekiyorum sümük geliyor ama tıkanıklık hala devam.Böyle bir durumu yaşayan var mı?Nasıl geçtiğini neler yaptığını benimle paylaşabilirse mutlu olurum.