Benim kızım Eylül de doğdu 2-3 aylıkken vermeye başladım. Kıştı yani. Hiçte öyle meme emmeme gibi bişi olmadı. Şuan 9.5 aylık günde 200 ml su içiyor. 2-3 tane suluğu var kendisi gidip içer genelde. Ben vermiyorum bile. Yazık bu sıcak susuz bırakmayın. Evet anne sütünün yüzde 80 i su ama su değil sonuçta. İçtiğimiz çorbanın da çoğu su ona bakarsanız. Evet belki aynı durum değil ama suyun yerini tutmaz hiçbir şey