mrvklncc Kızlar günaydın. Arkadaşımın eşi doğum yaptı şerbet götürmek istiyorum ama neyden yapmam lazım? Sütü gelmiyor dut kurusundan yapayım hem gaz yapmaz dedim ama lohusa şerbeti olunca farklı mı oluyor başka bi şeyden mi yapmam gerekiyor acaba?
iremceren mrvklncc ben doğum yaptığmda bi şerbet gelmişti bayılmıştım yazıyorum Dondurulmuş vişne 1 kg Çilek yarm kg veya 1 kg Tarçın 1 çubuk Karanfil 7-8 adet Zencefil 1 parmak büyüklüğü Biraz su Şeker tadına bakıp ayarlayın Kaynatıyorsunuz hepsini soğudukça şekeri daha iyi anlaşılıyor miktarları artabilir bundan ortalama 1 lt belki biraz dha fazla çıkıyor
Tatlisoglum iremceren bunu biliyorum ben kayinvalidem yapmıştı bana bunları satın almıştı dönmüş şekilde getirdi suda kaynatmisti amm güzel di her gelen çok beğendi