Mihriballimm ahh ahh aynı şeyi bende yaşamıştım canım benim öncelikle çok geçmiş olsun💞😔 bebeğini emzirmeye devam et bebeğinde antikor üretir ama bebeğinin yanındayken mutlaka ama mutlaka çift kat maske takmalısın, ellerini sık sık yıka, duş al, vitaminli beslen, beslenmene çok dikkat et, ilaç içilmiyor zaten emzirirken içebileceğin sadece parol olabilir anca dediğim gibi canım bebeğini bol bol emzir maskeni tak, evin pencereleri açık kalsın sürekli hamilelikte kullandığın vitaminlere devam et 💞Rabbimin izniyle iyileşirsin inşallah 💞💞💞