Selmanur_a Var mı tavsiyeleriniz nasıl biberon ile besleme yapabilirim. Sütüm artık yetmiyor. Mama veriyoruz kaşıkla içiyor ama biberonu tutmak istemiyor. Kaşıklada inanılmaz zor oluyor ?
aydangok Selmanur_a benimki de biberon tutmuyordu. 1 ay kaşıkla verdim. 5.ayda ek gıdaya başlamıştık o zaman alıştırma bardağıyla su vermiştim. 4-5 gün sonra alıştı. Ona alışınca sütü/mamayı da onunla verdim baktım içti. Bizde böyle oldu.