Tazeanne15 Bebeğime uygun bez bulamadım hangisini kullansam ya pişik ya sızdırma yaptı sizin memnun kaldığınız tavsiye edebileceğiniz markalar nedir bimin ve migrosun iyi diye duymuştum ama denemedim
Deletedmom0099 Tazeanne15 2 senedir molfix kullanıyorum. gece 12-13 saat takılı kalıyor ne sızma ne taşma yaşamadım hiç şimdiye kadar. pişikte olmaz, hiç pişik kremi kullanmıyorum getirde kuponla uyguna geliyor diğer yerlere nazaran
Sumeyraas Tazeanne15 sleepy baby turco karışık kullanıyorum. Bir numara büyük alıyorum lastik izlerinden dolayı
Tazeanne15 Deletedmom0099 Bulunduğum yerde getir yok malesef molfix kullandığımızda bir sorun yaşamadım ama tabi biraz pahalı
Ikrazumra19 Deletedmom0099 bende prima yada molfix kullandim memnun kaldim gece takiyorum sabaha kadar duruyor pisik sizdirma olmadi
Tazeanne15 Sadem01 Bebem natural ıslak mendil olarak kullandım çok güzel bezini bulamıyorum malesef migrosta falan oluyor mu acaba
Oznur_0708 Tazeanne15 gece prima normalde sleepy ama gece sızdırmasından dolayı prima kullanmak zorunda kaldım memnunum
Drysn Tazeanne15 molfix pure and soft ne pisik ne taşma masallah gece bazen 10 saat kaliyor uykusu bolunmesin diye
Tazeanne15 Drysn Sleepy pişik yaptı molfix çok iyiydi bulunduğum yerde bulamadım A101 in kullandım kalıpları dar sızdırma yaptı
bebeminanasiyim Tazeanne15 üç aydır babay turco kullanıyoruz sızdırma vs gibi bir sorunla karsilasmadik
Havvadr Tazeanne15 kokuyu hapsetmiıyo 2 aylık bebeğim çok az bi çişini yapıyo sanki kakasını yapmış gibi ağır bi koku salıyo ben hiç memnun kalmadım şok bebe land kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım
Zeliff Tazeanne15 sleepy extra kullaniyorum ama eski paket olanlardan yenileri denemedim iyi değil dediler riske atmadım memnunum
Tazeanne15 Zeliff Ben yenidogan olarak almıstım galiba yeni paket sleepy natural di baya pişik yapmıştı
fzehraaltay Zeliff evet maalesef benim de kızımda yeni pakete geçer geçmez pişikler başladı o yüzden prima kullanıyorum şimdi
Zeliff Tazeanne15 natural bizdede pişik yaptı. Birçok bez denedim hep sızma yaptı sleepy extra günlük aktivite bezi iyi geldi. 6 aylıktan beri kullanıyorum şuan 17 aylık belki 2 kere sızdırmıştır