1 yaş 10 günlük kızım. Son 1 haftadır süreklş ağlama krizleri dişte geliyor sanırım. Sürekli ağlıyor sakinleşmiyor kendini atıyor. Çıldırmak üzereyim. 1 yaş aşısını yaptıramadım daha birqz düzelsin diye bide onun huysuzluğu olacak ne zaman geçecek bu.