Kızlar doğum yaptığım hastaneyi aradım ilk 28 gün yeni doğan ücretsiz değil mi diye sordum öyle birsey yok dediler ücret alınıyor dediler. Benim bildiğim öyle birsey yok ilk 28 gün ücretsiz tedavi yeni doğan olduğu için ben mecbur goturcrm hastaneye ama ücret ödemek istemiyorum böyle Bi hakkım var sonuçta nasıl bu hastaneye anlatacam ya alinmadigini