Zeynobeyza Ortopedi doktoru bize halk arası duyduğunuz şeyleri yapmayın dedi. Birde 3 ay çok geç değil mi? 1.ayda çıkmış olmalı tedaviye başlamaliydi doktorunuz. Bizim 1.ay da kontrol denildi, 2.ayda sağ tarafta hafif geç kapaa vardı, ortopedi önemli değil ama 3 veya 4. Ayda tekrar edebilirsiniz içiniz rahat etsin diye dedi. 4.ayda tekrar ultrason yaptırdık yine sağ kalça da yavaş kapanma var. Önemli değil ilerleme var sonuçta yavaş kapanıyor, boşuna röntgen çekmeyelim isterseniz yine kullanın pelvik bant vs dedi. Başkasına götürdük röntgen çekti. Orda da aynı sonuç çıktı. Pelvik bandaj kullanabilirsiniz önlem olarak dedi. Medical de bulamadık frejka yastığı aldım. 2 haftadır kullanıyorum.
6.aydan sonra alçı vs durumu gerekiyormuş bence geç kalmayın..