Merhaba hanımlar, Benim kızım 2 yaşında ve çok narin nazik bir kız bi şey alır senden Teşekkür eder. Öyle vurma ıssırma huyları yoktur ama sinirlenince vuruyor, saç çekiyo ve kızım asla kolay kolay sinirlenen bir bebek değil. Yiğenim 4 yaşında onun biraz var vurma huyları.. Neyse benim Yiğenim Kızıma kıyamazdı vuramazdı ‘ben ona kıyamam’ derdi. Bir kaç kez kızım yiğenimin saçını felan çekti ne biliyim işte az ısırmış felan ben yokken olmuş ben olsam yapamazdı zaten. Dün de yiğenim bir anda vurmaya başladı bir anda ıssırmaya başladı bende sinirlendim kalktım ellerini hayır Eylül öyle yapamazsın diye zorbalık yapıyor. Sizce ben ne yapıyım? Sonuç olarak o benim yiğenim. Çocuğu doldurup doldurup duruyorlar çok sinirim bozuluyor.. Neyse hanımlar biraz anlatımım bozuk oldu sizce ne yapıyım ben? Kızım psikolojik olarak yıpranır mı yoksa daha çok hırçınlaşır mı