Zeynep0808 Saat 12.30 gibi uyuyor 5 gibi emmek için uyanıyor sonra 8gbi uyanıyoruz 4.30saat uzun süre mi yoksa kaldırıp emzirmeli miyim doktorum kendi uyanır sen uyandırma dedi ama içim el vermiyor 🙈
Drysn Zeynep0808 benim doktorumda 5 6 saate kadar durabilir,besin kadar uykuya da ihtiyaclari var ac olsa o zaten uyanir yenidoganken uyandiririz sadece demsti
Deletedmom_33 Zeynep0808 4.ayda arıyorsunuz bu uyku düzenini 🥲 Ben acikmadikca uyandirmiyorum zaten kendi uyanıyor
Tgk_tk Zeynep0808 ben uyandirmiyorum 2. aydan beri. Gece 12de uykusunda mama veriyorum daha da kaldırmıyorum sabah 5 buçuk 6 da kalkıyor . Kaldırmamayi tercih ediyorum düzen oluşturmak için. Zaten uyandığı saat çok geç değil
Gunesbestee Şuan iki ayligiz doktor bize de uyandirmayin dedi. Gerçektende eskiden benim uyandirdihim saatlere yakın uyanıyor. 23:00 00:00 gibi bir emiyor sonra saat 3-4 gibi uyanıyor sonrasi da sabah saat 6 7 arası uyanıyor
Deletedmom_33 Zeynep0808 gündüz pek uyumaz oldu. Gece de 11 de uyuyor genelde. Dün 10 da uyudu ama gece 3 buçukta uyandı 5 buçukta uyudu. Normalde kalkmazdi gece. 37+3 de doğduk galiba bizim atak dönemi bu hafta başlıyor tamamlayınca 40a. Şuan için aşırı birşey yok ama uykuya biraz direnme var
Tgk_tk Zeynep0808 3 ay 5 günlük anne sütü almıyor. Sadece mama. Mamayı hep aynı cc de içmiyor bazen 90 içer bazen 90 içtikten yarim saat sonra 30 cc daha içer 120ye tamamlamış olur. Daha fazlasını içmez ama. Gece de uykusunda yemeyi sevmediği için 60cc veriyorum okadar. Icmiyor çünkü benim kızım.