Lisabh Kızlar bebeğime mama verirken iki gözünü de içe doğru kaydırıp biberona bakıyo. Sizce şaşırlık var mıdır korkmalı miyim yada böyle yapması şaşılığa neden olur mu
Ertugrulnannesiii ama anlattgiiniza göre yok.her bebek yapıyor onu.ve sebep de olmaz sasiliga öyle yapması.
Lisabh Ertugrulnannesiii ay çok şükür ya bi kaç gündür içimi kemiriyodu.. foto atmayı çok denedim ama beceremedim maalesef. Çok sağ ol cvp için