Merhabalar güzel anneler öncelikle günaydın gebelik şüphesi ile kan vermiştim(gebelik yok)b 12 ve demir eksikliğim cıktı(google sonuç öğrendim doktora gitmedim henüz)bu durumda olan anneler var mı nasıl bir tedavi görüyorsunuz yardımcı olur iseniz sevinirim