Uzunbiyolculuk Bebeğim 3 ay 22 günlük.Yanağında egzama var. Kullanip memnun kaldiginiz ürünler ve tavsiyeleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Haticerdogan Uzunbiyolculuk coresatin diye bi krem var. Kuzenimin çocuğunun yüzü eli tamamen egzama olmuştu. Ebe bunu tavsiye etmişti tamamen doğalmış. 1 hafta içinde tüm geçirmişti. Belki sizdede işe yarar bi deneyin. Coresatin pembe ambalajlı olan