Kızlar oğlum aşırı derecede meme bağımlısı doktor tavsiyesi üzerine kesmeye başladık. Gece hiç vermedim. Sallayarak uyuttum 5 e kadar her uyandığında. . 22.30 da uyumuştu kaşık mama yedirerek. Ama 5 de açlıktan mi bilmiyorum avaz avaz ağlamaya başladı. Ben de muhallebi yedirdim. 15 aylık bu arada. 6.30 gibi geri uyduu 8 de kalktı kahvaltısını yaptırdım yine meme diye tutturdu neyse. Sorum şu mesela gece sabaha karşı kalktığında ne yapmalıyım ne vermeliyim? Su çok zor içiyor kaç kez teklif ettim