6 ay çekmiş biri olarak içim cız etti … 🙏🏻Bu kolşk bebeklere bi çözüm bulunmalı ne gecem ne gündüzüm belliydi üstünden tır geçiyormuş gibi morara morara ağlardı elimizden hiçbirşey gelmezdi.ağlamalrı bitti ama malesef ağlak ve huysuzluğu kaldı .
Sap simlexs ve nurse harvaysi birlikde önerdi doktorumuz rahatlattı baya mama kuşlanıyorduk biz aptamil comformil baya iyi geldi diyebilirim tabi hepsi anlık tek gerekli olan sabır ağladığı an kucagınıa alıp yüz stü kolunuza yatırın ritmik hareketler yapın ve kesinlikle ilk zamanlar çok çok işe yarayan diper bir şey ise burhan buziki kolik müziği onun ağlmasını bastıracak kadar yüksek seste açıp kol üzerinde ritmik hareket yaptırmak ılıl duş aldırmak ve acı elma yapı ile topukları masaj yapmak bunlar anlık etki edenler ama bitirmiyor allah sabır versin zor bir dönem hiç bir bebek ağlmasın 😪