Kızlar ben Azərbaycanda yaşıyorum. Burada okulda öğrencilere 1.sınıf itibariyle İngilizce 5.sınıftan Rusça öğretiliyor. Bazı okullarda İngilizce yerine almanca ya da Fransızca ola biliyor. Bir de bazı okullar var onlar sırf Rusça eğitim veriyor bizim burada Rus asıllı çok diye o okullarda Azerice ikinci dil olarak öğretilir. Sizin okullarda durum nasıl yabancı dil kaçıncı sınıfta başlar?