Kızlar günaydın dün bizim buradaki merkeze gittim aklımda kızın kulagini deldirmek yoktu ama hep istiyordum bı anda karar verdim deldirdim hiçte ağlamadı korktuğum gibi değil di sizce kötü mü ettim ama gecede ağlamadı yani sıkıntı yoktu bakımını yapıyorum dokununca da ağlamıyor maşalah 🧿 fikrinizi merak ettim nasihat istemiyorum